Onderwerp: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen do dec 02, 2010 8:24 am
Welke kaarten horen er bij?
Veel kinderen
+
Welke kaart hoort waar de vraagtekens staan volgens jouw? Verklaar je ook even
Groetjes Althea
Gast Gast
Onderwerp: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen di dec 14, 2010 6:44 pm
+
Vissen betekent voor mij uitbreiding,meerdere
Groetjes
Mamouche
Joke
Aantal berichten: 11 Registratiedatum: 19-12-10
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen wo jan 05, 2011 9:02 pm
ik denk ook
winst, vermeerdering
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen do jan 06, 2011 8:47 am
Ik dacht ook aan de visjes
Althea Beheerder
Aantal berichten: 1704 Registratiedatum: 28-11-10
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen zo jan 09, 2011 6:28 pm
Eigenlijk wist ik van bij het begin al dat jullie allemaal de vissen zouden aanduiden...maar eigenlijk wil ik jullie hier ook iets leren.
Ik wil jullie laten weten dat in Duitsland de combinatie ook voor veel kinderen staat.
Wat denken jullie daarvan?
Groetjes Althea
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen ma jan 10, 2011 7:18 am
Kan het ergens wel plaatsen, muizen werpen altijd veel rittens, en meerdere nestjes op een jaar... maar toch zou ik dat er niet direct inzien (enfin, voor mij persoonlijk zou ik dat niet uit die combinatie halen, en voelt het ook niet zo aan )
Althea Beheerder
Aantal berichten: 1704 Registratiedatum: 28-11-10
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen ma jan 10, 2011 7:45 am
Ik denk dat het misschien ook een gewoonte is, wij hebben van in het begin de vissen als vermeerdering geleerd, en dan blijven we dar ook bij.
Maar zoals je zegt, het is zeker te plaatsen!
Groetjes Althea
msmarple Actief lid
Aantal berichten: 68 Registratiedatum: 08-05-11 Leeftijd: 55 Woonplaats: Hoorn
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen za mei 14, 2011 6:34 pm
veel kinderen veel kinderen
tweeling tweeling
Gast Gast
Onderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen za mei 14, 2011 9:59 pm
Toen ik de vraag las dacht ik meteen aan + (Bij gebrek aan een paar konijnen ) De Vosjes gaan ook over het gezin en dan zie ik daar wel een hele familie bij.