LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptydo dec 02, 2010 10:24 am

Welke kaarten horen er bij?


Veel kinderen


Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 + Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  461844

Welke kaart hoort waar de vraagtekens staan volgens jouw? Verklaar je ook even

Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptydi dec 14, 2010 8:44 pm


Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 + Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  1594


Vissen betekent voor mij uitbreiding,meerdere



Groetjes

Mamouche
Terug naar boven Ga naar beneden
Joke




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-12-10

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptywo jan 05, 2011 11:02 pm

ik denk ook
Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  1594

winst, vermeerdering
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptydo jan 06, 2011 10:47 am

Ik dacht ook aan de visjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptyzo jan 09, 2011 8:28 pm

Eigenlijk wist ik van bij het begin al dat jullie allemaal de vissen zouden aanduiden...maar eigenlijk wil ik jullie hier ook iets leren.

Ik wil jullie laten weten dat in Duitsland de combinatie Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  532440 ook voor veel kinderen staat.

Wat denken jullie daarvan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptyma jan 10, 2011 9:18 am

Kan het ergens wel plaatsen, muizen werpen altijd veel rittens, en meerdere nestjes op een jaar...
maar toch zou ik dat er niet direct inzien Smile
(enfin, voor mij persoonlijk zou ik dat niet uit die combinatie halen, en voelt het ook niet zo aan Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptyma jan 10, 2011 9:45 am

Ik denk dat het misschien ook een gewoonte is, wij hebben van in het begin de vissen als vermeerdering geleerd, en dan blijven we dar ook bij.

Maar zoals je zegt, het is zeker te plaatsen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptyza mei 14, 2011 8:34 pm

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  301903 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 veel kinderen
Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  1594 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 veel kinderen

Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  964539 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 tweeling
Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  386737 Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406 tweeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Emptyza mei 14, 2011 11:59 pm

Toen ik de vraag las dacht ik meteen aan Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  35838 + Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  640406
(Bij gebrek aan een paar konijnen ) flower
De Vosjes gaan ook over het gezin en dan zie ik daar wel een hele familie bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen    Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke kaarten horen bij verdwalen?
» Welke kaarten horen er bij? Klanten
» Welke kaarten horen er bij? Ongeval
» Welke kaarten horen er bij? Winst met de lotto
» Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Oefeningen :: Oefeningen voor beginners-
Ga naar: