LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyma dec 13, 2010 8:39 pm

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?

Wat denken jullie?
Gaat het kaartleggen even goed als je snipverkouden bent of toch iets minder?
Hoe zit het met andere kwaaltjes? Had je er al last van?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Kat
Actief lid
Actief lid
Kat


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-12-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Limburg

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyma dec 13, 2010 9:52 pm

Het gaat iets minder als je je niet goed voelt in je vel. Net zoals het voor mij ook minder gaat als ik pas een zware maaltijd gegeten heb.... en het gaat helemaal niet als je mentaal niet goed bent ingesteld. Als ik teveel zorgen heb, en de kaartjes om raad vraag, geven ze me een compleet vertekend beeld. Dan laten ze me mijn zorgen zien en de dingen waar ik schrik voor heb..... Ik heb geleerd dat ik best ben in huidige dingen te doorzien, toekomst voorspellen gaat me ook, maar ik ben beter in huidige situaties. En als ik een moeilijke periode heb en de vragen gaan over mezelf.... is het hopeloos Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptydi dec 14, 2010 8:20 am

Als ik snipverkouden ben,of iets anders mankeer, lijk ik alles veel negatiever te zien...het kopke wilt dan niet goed mee hé.
Dan hou ik me uitluistend bezig met kleine leggingen, dagkaarten of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptydi maa 22, 2011 11:10 am

Hoe denken onze nieuwe leden hierover?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyza apr 02, 2011 9:55 pm

Ik ben nu een dag of 3 ziek en de kaarten dat ik trek, dagkaarten, kan ik niet interpreteren, het lukt me langs geen kanten! hetgeen jullie erin zien kan ik ook meestal niet plaatsen. Héél bizar! Het is volgens mij echt de oorzaak van het ziek zijn! Voordien was het niet zo, zodus.. Maar ik voel me deze avond al veel beter dus morgen gaan we er terug tegenaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyza apr 02, 2011 10:06 pm

Trek het je niet aan Veerle! Maar soms als je koorts hebt kan het juist wel eens goed gaan.
Je hele gestel krijgt door de koorts een ander trillingsveld zodat je gevoeliger bent voor allerlei waarnemingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyza apr 02, 2011 10:09 pm

Ik heb geen koorts gehad... als ik ooit nog eens koorts heb probeer ik dit uit! Fantastisch al die tips!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyza apr 02, 2011 10:40 pm

Heel weinig eten heeft hetzelfde effect.
Vandaar dat vasten altijd een spirituele betekenis heeft gehad.
Je krijgt vanzelf visioenen en je voelt je heel (ver-)licht... !
(Doe dit thuis niet na!)
Terug naar boven Ga naar beneden
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyma mei 09, 2011 1:11 pm

Ja, een helder hoofdje is wel belangrijk, het maakt niet echt veel uit of je ziek bent of je ziek voelt als je op het moment van het kiezen van de kaarten maar even rust in je hoofd vind dan lukt het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyvr mei 20, 2011 7:26 am

Wel daar kan ik over meespreken,

mijn hoofd is de laatste tijd zo in de war, dat ik niet meer weet wat te doen...het lijkt me allemaal niet meer te intresseren.
Het lijkt of ik een ander doel heb, maar dat ik nog niet goed weet wat...dit is natuurlijk niet gemakkelijk en ik zou het heel graag uitpluizen, maar ik weet niet hoe??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyvr mei 20, 2011 9:18 am

Dikke knuffel Althea, ik ben blij van je hier terug te zien!
Daarom hoef je nog niet echt te duiden...
'k Hoop dat je u snel terug beter voelt!


'k Moet zeggen dat ik de laatste tijd ook minder voeling heb met de kaartjes...ik leg precies geen verbanden meer, de verhaaltjes in m'n hoofd blijven uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyvr mei 20, 2011 4:02 pm

Praat erover met iemand, sluit je niet af. Je hoeft dit niet in je eentje op te lossen.
Veel sterkte Althea!
Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyzo mei 22, 2011 8:35 am

Marleen als ik niet echt weet wat er met me scheelt, moet ik daar eerst zien achter te komen..anders valt er niet veel te praten hé lieverd.

Ik lijk gewoon nergens geen voeling meer mee te hebben op spiritueel vlak en op emotioneel vlak....ik denk dat ik een beetje depressief ben, maar ja als niet werkend persoon, valt dit moeilijk voor anderen om te begrijpen.( mijn man verklaart me zot als ik hem dit vertel)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyzo mei 22, 2011 9:20 pm

Je lijkt me ook zo over te komen Althea. Maar ook als je niet weet wat er scheelt, je moet het kwijt kunnen met welke gevoelens je zit, of ze nu alle dagen dezelfde zijn en of je nu een niet-werkende persoon bent of wel, dat speelt geen enkele rol. Je hoeft je hier niet om te schamen! En als je voelt dat het echt alleen maar erger wordt, toch best eens een bezoekje aan de huisdokter. Je bent echt niet abnormaal omdat je je zo voelt!
Ik denk aan je hoor!
Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptyma mei 23, 2011 9:56 am

Althea,
ik weet dat mensen vaak neerkijken op die huismoeders, maar dat is zo onterecht!
Ik denk ook, net als Marleen, dat je toch best eens naar de dokter gaan...
een depressie kan behandeld worden hé, en het is geen lachertje!
Ik hoop dat je u over die schaamte kunt zetten hoor!
Ook jij bent het waard om geholpen te worden!

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Knuffel-krabbels153
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammetje

Rammetje


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-02-11

Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptywo mei 25, 2011 12:42 am

Jeetje, een depressie is niet mis Althea. Toch even wat aan doen hoor !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Emptywo mei 25, 2011 10:07 am

Je wordt hier in ieder geval erg gemist Althea.....
Vroeger trok ik het me ook aan omdat iedereen vond dat ik wel heel veel tijd over moest hebben omdat ik geen baan had en maar 1 kind en dus ook geen zorgen had. Dat ook ik heel lang depressief ben geweest en met ziekte en zorgen heb gezeten heeft nooit iemand belangrijk gevonden maar die tijd is gelukkig voorbij.
De kaartjes zie ik als een hobby die wat afleiding geeft en mijn gedachten wat verzet.
Probeer zo positief mogelijk over jezelf en je leven te denken en je niets aan te trekken van wat anderen zeggen (behalve van ons dan hé...). De planeten staan de laatste tijd ook al niet zo best en daar hebben veel mensen last van denk ik. Het waait allemaal voorbij en in de tussentijd gewoon met de stroom mee zwemmen.
Cool
Ik heb mijn Feng-Shui Balanslegging uitgewerkt misschien heb je daar iets aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?   Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heeft je gezondheid invloed op het kaartleggen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» EXTRA: Gezondheid en de Lenormandkaarten
» Kaartleggen
» Hoe kaartleggen?
» Waarom kaartleggen ?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Vraag maar raak-
Ga naar: