LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tijdsoefeningen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Tijdsoefeningen Empty
BerichtOnderwerp: Tijdsoefeningen   Tijdsoefeningen Emptyvr dec 17, 2010 10:18 am

Vanaf nu zo er een nieuwe topic moeten bij zijn, normaal te zien onder de oefeningen voor gevorderden, namelijk de topic Tijdsoefeningen
Hier had ik graag enkele oefeningen geplaatst die te maken hebben met de tijdweergave met de kaarten.

Ik wil wel nog even toevoegen dat dit gedeelte niet voor iedereen toegankelijk is, enkel voor die leden die actief meewerken...dus indien je intresse hebt om mee te doen, gelieve dan even bij de beheerder te informeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Tijdsoefeningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdsoefeningen   Tijdsoefeningen Emptywo maa 16, 2011 2:40 pm

Ik wil wel actief meewerken maar zal dat nog even moeten bewijzen...
Wat wel mijn belangrijke ervaring is:
Is de kaart de Sleutel Tijdsoefeningen 311233
Ik bedenk me nu dat het ook een "TijdsSleutel" kan zijn.
In ieder geval is mijn ervaring dat de Sleutel een (onbepaalde) langere tijdsduur aangeeft.. Zaken die al langer spelen of langer zullen aanhouden. Waar je dus al lang op wacht of waar je lang plezier van zult hebben. Dus zowel in het verleden als naar de toekomst, naastliggende (ontmoetings-)kaarten kunnen eventueel een aanwijzing vormen hoelang deze tijd eventueel zou duren.
De Sleutel is dus voor mij dus Tijd in het algemeen - dit staat niet in de boekjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Tijdsoefeningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdsoefeningen   Tijdsoefeningen Emptywo maa 16, 2011 8:09 pm

Lieve Johanna,

wel meid ik ben er bijna zeker van dat je weldra kan meedoen daar, maar zoals je zegt even afwachten...Sorry hoor, maar nieuwe leden krijgen nog niet alles te zien.

Het is een mooie kaart als 'tijdsleutel', je hebt dat heel goed gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Tijdsoefeningen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdsoefeningen   Tijdsoefeningen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tijdsoefeningen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: LenormandTime :: Attentie-
Ga naar: