LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptyzo jan 09, 2011 1:20 pm

Jaarlegging: huizenlegging:

Deze legging ga ik eens proberen.

Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  62980 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  432647 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  807941 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  880422
Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  872537 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  35838 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  386737 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  337837
Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  964539 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  497774 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  474685 Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  161252

De kaarten kunnen ook als de 12 levensgebieden worden geïnterpreteerd zoals in de Astrologie benoemd. (Van links naar rechts van boven naar beneden) De maanden gelden nog steeds trouwens. Je kunt ook de de verticale kolommen bekijken:
1e kolom (18-27-12) - Vuur / Je intuïtie, impulsen, energie.
Vriendschappen nodig hebben om gevoel op zijn plek te leggen als een soort van klankbord. Hieroodr meer vertrouwen krijgen en beslissingen gaan maken
2e kolom (25-14-19) - Aarde / Je werk, winsten, carrière.
Niet alles voor lief nemen op het gebied van werk. Een beetje wantrouwend zijn of gewoon heel goed opletten en zakelijk checken en dubbel checken.
3e kolom (24-11-22) - Lucht / Contacten, studie, denken.
Eerst mijn hartzaken op orde brengen waardoor er minder twijfel komt. Ik denk dat hier staat dat ik steeds meer vanuit mijn hart keuzes ga maken op gebied van studie en contracten. Ik zal hiervoor moeten vechten en duidelijkheid voor mezelf en omgeving moeten scheppen. Dat is een strijd voor mij maar ik zal een nieuw pad in gaan slaan.
4e kolom (1-8-7) - Water / Emoties, liefde, bewustzijn.
Er zal een totale ommekeer gaan komen. Een transformatie. Is de prins op het witte paard al onderweg? hihi. Een hele grote verandering staat voor de deur.

1e Huis: Zelfstandigheid, hoe gedraag je je. (18)
Ik zal veel hebben aan mijn vriendschappen. Ik ben een samenwerker en wil het ieder naar de zin maken ook al kan dat niet altijd.

2e Huis: Inkomsten, vermogen. (25)
Er worden overeenkomsten ontbonden en gesloten. Contracten worden opgesteld ivm zaken maar ook privegebied

3e Huis: Opvoeding, contacten leggen, communicatie. (24)
Alles wat ik doe zal ik meer vanuit mijn hart gaan doen. Ook zal alles in verbinding staan met de liefde

4e Huis: Afkomst, verzamelen, thuis. (01)
Ik ben onderweg naar 'huis' naar mezelf. Hiervoor wil ik samenwerken en de teugels zelf in de hand nemen.

5e Huis: Zelfexpressie, levenslust, kinderen, centraliseren. (27)
Het lijkt of ik hier een doorbraak in ga maken. Alsof ik een nieuwe richting in ga doordat ik de brief open en ernaar handel

6e Huis: Werk, dienstbaarheid, gezondheid, differentiëren. (14)
Hard werken voor de kost hierbij geholpen worden. En altijd mijn ogen openhouden

7e Huis: Partner, samenwerking, relaties, contracten. (11)
Een strijd leveren om mijn doelen te behalen. Sterk moeten zijn om mijn mannetje te staan

8e Huis: Problemen, transmuteren, afsterving. (08)
Problemen zullen nog even oplopen in begin van het jaar. Daarna zal er een grondige transformatie plaats vinden. Alsof loslaten dit jaar heel belangrijk gaat worden.

9e Huis: Idealen, getuigen, studie, reizen. (12)
Gesprekken voeren en gaan voor mijn idealen. Alsof ik het nestje ga bouwen voor mijn toekomst.

10e Huis: Beroep, status, beheersing, de maatschappij. (19)
Met een eigen bedrijf zal ik het toch voornamelijk zelf moeten doen. Ik moet zorgen dat ik de inzichten heb om goede keuzes te maken. Ik zal me hierbij wel eens eenzaam voelen. Ik zal vooral veel informatie moeten verzamelen zodat ik een goed overzicht heb op de situatie.

11e Huis: Vriendschap, groeperingen, wensen. (22)
Misschien dat ik steeds meer durf te kiezen voor de weg die ik wil bewandel. Misschien dat ik een ander pad ga nemen dan dat de meeste doen. Kan zijn dat er wat mensen uit mijn leven gaan verdwijnen.

12e Huis: Geheimen, vijandschap, afzondering, verlies, spiritualiteit. (07)
Ik denk dat ik steeds stapjes kan zetten in het spirituele. Doordat ik transformeer kan ik dingen loslaten dat voor mij vrijheid geeft. Een nieuwe jas die mij weer inzichten gaat geven.

Het zal een jaar worden met ups en downs. Het zal vooral een jaar worden van loslaten en dingen afsluiten zodat nieuwe dingen op mijn pad kunnen komen.

sunny Hanna
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptyzo jan 09, 2011 1:40 pm

Hanna, hoe zit die legging precies in mekaar?

'k Ga ze gewoon duiden zoals het voor mij oké aanvoelt hé Smile)

Vriendschappen zijn belangrijk in je leven, ik denk dat ze 't komende jaar vaak een spiegel zullen voorhouden.
Er zijn er bij die zich niet inhouden om jou te zeggen waarop het staat, en ik denk dat je 't nodig zal hebben dat je mensen om je heen hebt die je af en toe met beide voetjes op de grond zullen plaatsen, of die andere keren, het vuur in jouw aanwakkeren.

'k Zou ook denken dat er iets wordt afgesloten met een instantie, maar dat je hierin erg voorzichtig bent.
Langs de ene kant wil je u opwerken, langs de andere kant heb je 't gevoel dat het allemaal beetje te rap gaat.

Ik denk dat je vaak zult twijfel tussen wat je verstand en je hart ingeeft....
ga je ervoor, of wijk je af...
je hebt het moeilijk om keuzes te maken, je bent bang dat het je schaadt of dat je anderen ermee kwetst.

Ben jij vrijgezel?

Ook iets met iets blootleggen, een luchtbel...
Beetje een strijder tegen onrecht krijg ik bij jou 't gevoel.

Ik heb ook 't gevoel dat je u gaat inzetten voor een organisatie die armoede bestrijdt, of toch iets sociaals.

Je hebt veel te geven en veel te bieden, maar vaak wordt je een beetje de dupe van je eigen impulsiviteit denk ik...

Het komende jaar zal dat vaak duidelijk worden, tot je de les geleerd hebt Wink

'k Wens jou in ieder geval, een mooi jaar toe!
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptyzo jan 09, 2011 9:14 pm

Wat mij dadelijk opvalt is dat de meerderheid aan kaarten klavers zijn wat er voor mij op wijst dat je dit jaar enkele dingen wil gaan ondernemen en je er echt voor wilt inspannen.

Ik zie er ook een koppel inliggen (zeis + slang) ik denk dat deze dit jaar in het huwelijksbootje stappen...het bericht is al onderweg of zal weldra verspreid worden.

Nu eens even kijken volgens jouw manier:

1e kolom (18-27-12) - Vuur / Je intuïtie, impulsen, energie.
contact met vrienden nodig zowel schriftelijk , kenissen via internet als effectieve gesprekken voeren, je vreugdes en verdriet willen delen

2e kolom (25-14-19) - Aarde / Je werk, winsten, carrière.
Werk je voor familie? of voor een familiebedrijf?
ik denk dat er toch nieuwe kansen gaan komen en het zal aan jouw zijn om deze te grijpen of niet

3e kolom (24-11-22) - Lucht / Contacten, studie, denken.
ik denk hier aan gesprekken met een man (iemand die nogal graag de handen uit de mouwen steekt), deze gesprekken zullen over gevoelens gaan en je zal een keuze moeten maken

4e kolom (1-8-7) - Water / Emoties, liefde, bewustzijn.
hier moet ik denken aan een overlijdensbericht van een dame, wat een verandering teweeg zal brengen

1e Huis: Zelfstandigheid, hoe gedraag je je. (18)
Je hebt zelfvertrouwen en volgt je intuitië, je hebt vertrouwen in de mensen

2e Huis: Inkomsten, vermogen. (25)
contraten die afgesloten worden, of gewoon aangepast worden

3e Huis: Opvoeding, contacten leggen, communicatie. (24)
Jij doet alles uit liefde, jij bent er voor de mensen als ze je nodig hebben, en ik denk ook aan een geliefde die je mss tegen het lijf loopt

4e Huis: Afkomst, verzamelen, thuis. (01)
Loop je weg van je verleden?
Alles moet bij jouw nogal vooruitgaan, snel snel die huishouding en dan weer op weg naar het volgende

5e Huis: Zelfexpressie, levenslust, kinderen, centraliseren. (27)
Misschien eens wat meer dingen op papier zetten (bv. een spiritueel dagboek of zo)?
Ook je paperassenwerk op orde houden, over kinderen wil ik nog niets zeggen ..sorry, ik denk niet dat dat voor dit jaar is

6e Huis: Werk, dienstbaarheid, gezondheid, differentiëren. (14)
ik denk dat je moet oppassen dat je jezelf niet teveel belast, wees soms eens egoistisch en denk aan jezelf

7e Huis: Partner, samenwerking, relaties, contracten. (11)
Een strijd leveren om mijn doelen te behalen. Sterk moeten zijn om mijn mannetje te staan

8e Huis: Problemen, transmuteren, afsterving. (08)
hier denk ik weer aan dat overlijden, van een dierbaar iemand..voor jezelf zal er een grote verandering optreden

9e Huis: Idealen, getuigen, studie, reizen. (12)
er wordt veel over gepraat, je vliegt er ook in en gaat er werk van maken, de vleugels spreiden

10e Huis: Beroep, status, beheersing, de maatschappij. (19)
het overzicht behouden, zien dat je alles gedaan krijgt wat van je verlangt wordt

11e Huis: Vriendschap, groeperingen, wensen. (22)
je zal keuzes moeten maken, er zijn altijd wel mensen die het minder goed met je voor hebben en je moet jezelf daarvoor beschermen

12e Huis: Geheimen, vijandschap, afzondering, verlies, spiritualiteit. (07)
er staat je een transformatie te wachten, een evolutie (misschein wel door dit forum te vinden en de draad met de kaartjes weer op te nemen?)

Citaat :
Met een eigen bedrijf zal ik het toch voornamelijk zelf moeten doen.
Ik had nog geen reacties gelezen voor ik aan mijn interpretatie begon, nu je spreekt over een eigen bedrijfje, kan ik wel dat familieebedrijf uit mijn interpretatie plaatsen


Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptyma jan 10, 2011 9:22 pm

White Sage schreef:
Hanna, hoe zit die legging precies in mekaar? Tja, das een goeie :-) ik heb deze maar letterlijk overgenomen van het voorbeeld.

'k Ga ze gewoon duiden zoals het voor mij oké aanvoelt hé Smile)

Vriendschappen zijn belangrijk in je leven, ik denk dat ze 't komende jaar vaak een spiegel zullen voorhouden. Dat gebeurd al en ik hoop dat dat ook nog lang zo gaat blijven
Er zijn er bij die zich niet inhouden om jou te zeggen waarop het staat, absoluut! en ik denk dat je 't nodig zal hebben dat je mensen om je heen hebt die je af en toe met beide voetjes op de grond zullen plaatsen,Dat zullen we zien het letterlijk aarden en mijn voetjes op de grond houden gaat me eigenlijk best goed af de laatste tijd, ik laat me niet zomaar omblazen of die andere keren, het vuur in jouw aanwakkeren. Ik denk dat dit alles wat je schrijft wel eens kan kloppen

'k Zou ook denken dat er iets wordt afgesloten met een instantie, maar dat je hierin erg voorzichtig bent. Ik moet inderdaad wel zaken regelen om voor de toekomst problemen te proberen te voorkomen. Ik probeer dus niets over het hoofd te zien.
Langs de ene kant wil je u opwerken, langs de andere kant heb je 't gevoel dat het allemaal beetje te rap gaat.

Ik denk dat je vaak zult twijfel tussen wat je verstand en je hart ingeeft....
ga je ervoor, of wijk je af...
je hebt het moeilijk om keuzes te maken, je bent bang dat het je schaadt of dat je anderen ermee kwetst. De spijker op de kop

Ben jij vrijgezel? officieel nog niet, gaat geen twee maanden meer duren, eerst orde op zaken voordat kogel door de kerk gaat :-)

Ook iets met iets blootleggen, een luchtbel...
Beetje een strijder tegen onrecht krijg ik bij jou 't gevoel. ken ik wel een beetje van mezelf

Ik heb ook 't gevoel dat je u gaat inzetten voor een organisatie die armoede bestrijdt, of toch iets sociaals. Jaaaaa, ik wil eerst mezelf op de rit en daarna ongeloofelijk veel mensen helpen die ook het lef hebben om naar zichzelf te durven kijken!

Je hebt veel te geven en veel te bieden, maar vaak wordt je een beetje de dupe van je eigen impulsiviteit denk ik... Ik denk niet dat het impulsiteit is... ik denk meer dat ik verkramp in bijzijn van mijn familie, dan kan ik als een pudding in elkaar zakken.

Het komende jaar zal dat vaak duidelijk worden, tot je de les geleerd hebt Wink

'k Wens jou in ieder geval, een mooi jaar toe!
Eigenlijk kan ik hier over een jaartje pas echt op reageren. Toch zijn er een heleboel dingen die ik direct al herken of voel. Dankjewel voor het kijken!

sunny Hanna
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptyma jan 10, 2011 9:35 pm

Althea schreef:
Wat mij dadelijk opvalt is dat de meerderheid aan kaarten klavers zijn wat er voor mij op wijst dat je dit jaar enkele dingen wil gaan ondernemen en je er echt voor wilt inspannen. Veel plannen en zin in het nieuwe jaar!

Ik zie er ook een koppel inliggen (zeis ? Bedoel je roede? + slang) ik denk dat deze dit jaar in het huwelijksbootje stappen...het bericht is al onderweg of zal weldra verspreid worden. Slang is mijn PK, ik ken nu nog een PK Roede in mijn omgeving

Nu eens even kijken volgens jouw manier:

1e kolom (18-27-12) - Vuur / Je intuïtie, impulsen, energie.
contact met vrienden nodig zowel schriftelijk , kenissen via internet als effectieve gesprekken voeren, je vreugdes en verdriet willen delen

2e kolom (25-14-19) - Aarde / Je werk, winsten, carrière.
Werk je voor familie? of voor een familiebedrijf? absoluut! goed aangevoeld!
ik denk dat er toch nieuwe kansen gaan komen en het zal aan jouw zijn om deze te grijpen of niet

3e kolom (24-11-22) - Lucht / Contacten, studie, denken.
ik denk hier aan gesprekken met een man (iemand die nogal graag de handen uit de mouwen steekt), deze gesprekken zullen over gevoelens gaan en je zal een keuze moeten maken ben benieuwd

4e kolom (1-8-7) - Water / Emoties, liefde, bewustzijn.
hier moet ik denken aan een overlijdensbericht van een dame, wat een verandering teweeg zal brengen owww, das niet zo mooi. Slang is overigens wel mijn PK...

1e Huis: Zelfstandigheid, hoe gedraag je je. (18)
Je hebt zelfvertrouwen en volgt je intuitië, je hebt vertrouwen in de mensen Dit ben ik steeds meer aan het leren

2e Huis: Inkomsten, vermogen. (25)
contraten die afgesloten worden, of gewoon aangepast worden Heel goed... zijn we nu al mee bezig

3e Huis: Opvoeding, contacten leggen, communicatie. (24)
Jij doet alles uit liefde, jij bent er voor de mensen als ze je nodig hebben, en ik denk ook aan een geliefde die je mss tegen het lijf loopt Ik hou van mensen te helpen... ogen openen... bewustwording... een nieuwe geliefde is heel goed mogelijk... ik heb hem al in mijn dromen gezien. Ik mag snel mijn zaken op orden maken zodat we de wereld kunnen vertellen dat mijn huidige relatie snel wordt beindigd

4e Huis: Afkomst, verzamelen, thuis. (01)
Loop je weg van je verleden? Ik denk dat ik niet wegloop, ik ben twee jaar bezig geweest om heel intensief alles onder de loep te nemen zodat ik wist waar ik aan moest werken, gruwelijk confronterend en daar ben ik nog steeds niet mee klaar. Het is wel een feit dat ik bepaalde mensen op afstand probeer te houden zodat ze me niet laten struikelen zodat ik weer op mijn snufferd ga.
Alles moet bij jouw nogal vooruitgaan, snel snel die huishouding en dan weer op weg naar het volgende

5e Huis: Zelfexpressie, levenslust, kinderen, centraliseren. (27)
Misschien eens wat meer dingen op papier zetten (bv. een spiritueel dagboek of zo)?
Ook je paperassenwerk op orde houden, over kinderen wil ik nog niets zeggen ..sorry, ik denk niet dat dat voor dit jaar is
Kinderen lijkt me ook niet, hihi. laat ik eerst eens een geschikte vader vinden :-)

6e Huis: Werk, dienstbaarheid, gezondheid, differentiëren. (14)
ik denk dat je moet oppassen dat je jezelf niet teveel belast, wees soms eens egoistisch en denk aan jezelf Daar heb je opnieuw een punt. Ik kan me onderlaten sneeuwen met oude patronen. Ik mag mijn eigen leven leven... dat mag ik mezelf nog wel even eigen gaan maken :-)

7e Huis: Partner, samenwerking, relaties, contracten. (11)
Een strijd leveren om mijn doelen te behalen. Sterk moeten zijn om mijn mannetje te staan

8e Huis: Problemen, transmuteren, afsterving. (08)
hier denk ik weer aan dat overlijden, van een dierbaar iemand..voor jezelf zal er een grote verandering optreden.
Misschien bedoel je met dat overlijden het loslaten van mijn huidige partner... dat hoop ik maar.

9e Huis: Idealen, getuigen, studie, reizen. (12)
er wordt veel over gepraat, je vliegt er ook in en gaat er werk van maken, de vleugels spreiden heerlijk!! ik zie de condor al boven mijn hoofd

10e Huis: Beroep, status, beheersing, de maatschappij. (19)
het overzicht behouden, zien dat je alles gedaan krijgt wat van je verlangt wordt

11e Huis: Vriendschap, groeperingen, wensen. (22)
je zal keuzes moeten maken, er zijn altijd wel mensen die het minder goed met je voor hebben en je moet jezelf daarvoor beschermen Juist... ik heb er al een paar leren kennen

12e Huis: Geheimen, vijandschap, afzondering, verlies, spiritualiteit. (07)
er staat je een transformatie te wachten, een evolutie (misschein wel door dit forum te vinden en de draad met de kaartjes weer op te nemen?)

Citaat :
Met een eigen bedrijf zal ik het toch voornamelijk zelf moeten doen.
Ik had nog geen reacties gelezen voor ik aan mijn interpretatie begon, nu je spreekt over een eigen bedrijfje, kan ik wel dat familieebedrijf uit mijn interpretatie plaatsen juist


Ik heb er wat bijgeschreven... nu nog een jaartje wachten voor de werkelijke feedback, Dank voor het kijken. Ik hoop dat je niet alles even goed hebt gezien :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptydi jan 11, 2011 8:10 am

Je gaf al heel veel feedback...Thanks!!

Ik neem steeds de dame of de heer als persoonskaart, dus ik heb bij die slang helemaal niet aan jouw gedacht, eerder aan een tante of zo....dus je hoeft zeker nog niet bang te zijn.

Waarop baseer je je op de slang als PK te nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptydi jan 11, 2011 10:27 am

Hanna, om de één of andere reden herken ik precies van mezelf in jou! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 1:10 am

Althea schreef:
Je gaf al heel veel feedback...Thanks!!

Ik neem steeds de dame of de heer als persoonskaart, dus ik heb bij die slang helemaal niet aan jouw gedacht, eerder aan een tante of zo....dus je hoeft zeker nog niet bang te zijn.

Waarop baseer je je op de slang als PK te nemen?

Ik ben een stier van sterrenbeeld ben, ik heb koperkleurig haar en ben een ongeloofelijk wijze vrouw, hihi.
Na veel kaarten te hebben gelegd weet ik dat die kaart bij mij hoort.
Ik weet ook dat mijn bedrijf de kaart van de berg heeft (21)

De dame en de heer zie ik (behalve in de grote legging 36 kaarten) meer als de twee hoofdpersonen.
In alle andere leggingen hebben de dame en de heer voor mij hele andere betekenissen. Dan gaat het meer over mannerlijke of vrouwelijke eigenschappen. Gevoelens en denken bv.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 1:13 am

White Sage schreef:
Hanna, om de één of andere reden herken ik precies van mezelf in jou! Smile
Hihi, ik hou het nog even spannend :-), gemeen he ?

In antwoord van zojuist op Althea moet het je toch al wel een beetje duidelijk worden denk ik :-)
Ik ken je in iedergeval van een ander forum...

Als je de mistery guest wil ontmaskeren dan hoor ik het graag... leg er eens een kaartje op. Dan ben je er zo achter, lieve kanjer!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 8:46 am

[quote="Hanna"]
White Sage schreef:

In antwoord van zojuist op Althea moet het je toch al wel een beetje duidelijk worden denk ik :-)
Ik ken je in iedergeval van een ander forum...

Als je de mistery guest wil ontmaskeren dan hoor ik het graag... leg er eens een kaartje op. Dan ben je er zo achter, lieve kanjer!!


Ik kan echt niet volgen hier?
Ik was vroeger op meerdere forums, maar nu niet meer; dus als ik je al dan niet ken, dan weet ik niet van waar...sorry Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 10:09 am

Yes, ja, ik ken jou!!!!
Maar 'k weet niet of ik je echte naam mag verklappen Very Happy

Nu valt alles ook op z'n plaats ivm je relatie enz.
Ik heb daar in 't verleden eens een grote legging over gedaan...


Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 11:27 am

[quote="Althea"]
Hanna schreef:
White Sage schreef:

In antwoord van zojuist op Althea moet het je toch al wel een beetje duidelijk worden denk ik :-)
Ik ken je in iedergeval van een ander forum...

Als je de mistery guest wil ontmaskeren dan hoor ik het graag... leg er eens een kaartje op. Dan ben je er zo achter, lieve kanjer!!


Ik kan echt niet volgen hier?
Ik was vroeger op meerdere forums, maar nu niet meer; dus als ik je al dan niet ken, dan weet ik niet van waar...sorry Embarassed

Beste Althea,
Het is niet gek dat je het even niet begrijpt. Deze opmerking van de mystery guest was eigenlijk voor White Sage bedoeld.
Ik denk dat ik jou niet ken van een forum...

sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 11:29 am

White Sage schreef:
Yes, ja, ik ken jou!!!!
Maar 'k weet niet of ik je echte naam mag verklappen Very Happy

Nu valt alles ook op z'n plaats ivm je relatie enz.
Ik heb daar in 't verleden eens een grote legging over gedaan...


@White Sage: Nee, laat mijn echte naam naar achter op FB.
Je weet nooit of er een vos meekijkt, hihi
Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  87492
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 11:29 am

Haha, kip! Smile
Ben wel blij om je nog eens op een forum tegen te komen!
Ik las vroeger heel graag jouw duidingen namelijk...en hoop dat je nog lang hier blijft!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 11:30 am

Hanna, ik kan niks op je facebook nalaten, maar heb je toch een porreke gegeven Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 11:56 am

Very Happy
Het moest er toch weer eens van komen... die kaartjes. Ik zag je bericht over dit forum en ik moest er toch aan geloven :-)
Dit forum ziet er overzichtelijk uit. En is nu nog lekker klein daarnaast kreeg ik er een goed gevoel bij.

Leuk dat je in het verleden iets had aan mijn duidingen :-) Ik hoop dat ik in de toekomst de vinger voor je op de zere plek kan leggen. De plank misslaan gebeurd me nog steeds.

Ik por je even terug!! Liefs van mij
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Emptywo jan 12, 2011 12:07 pm

Ja White Sage heeft me al op de hoogte gebracht...sorry voor het misverstand Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna    Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jaarlegging: Huizenlegging van Hanna
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jaarlegging voor 2011 Althea

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand Leggingen :: Jaarleggingen voor het jaar 2011-
Ga naar: