LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Welke werkkaart werk voor jouw?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke werkkaart werk voor jouw? Empty
BerichtOnderwerp: Welke werkkaart werk voor jouw?   Welke werkkaart werk voor jouw? Emptywo jan 19, 2011 12:37 pm

Welke werkkaart werk voor jouw?

Bij het lezen van wat informatie over de maan, werd ik eraan herinnerd dat sommige Lenormand kaartlezers de Maan gebruiken om het werk of het beroep van een persoon te vertegenwoordigen. Ik veronderstel dat dit redelijk zinnelijk klinkt als je van mening bent dat de Maan eer, erkenning, bevordering en succes symboliseert; wat toch de doelstellingen zijn waar de meeste mensen naar streven in hun gekozen beroep.

Ik heb ook al gelezen dat sommigen de kaart van de Zeis gebruiken om het werk in lezingen te vertegenwoordigen. Deze correspondentie houdt ook zin als je van mening bent dat de zeis lang het symbool voor arbeidskrachten is geweest. De zeis is een symbool van de oogst wat een tijd is om de beloningen te oogsten van het harde werk.

Meest traditionele wordt het Anker als kaart genomen om de baan of het werk (job) van een persoon te vertegenwoordigen. Aangezien het Anker stabiliteit en veiligheid vertegenwoordigt, en een job gewoonlijk een anker in iemands leven verstrekt, houdt deze assosiatie ook perfecte steek. In het boekje bij de Mystieke Lenormand kaarten staat „Werk, baan en opleiding“ als betekenissen voor het Anker. De betekenissen voor het Anker in het boekje bij de Blauwe Uil Lenormand uitgave omvat het Anker als „succesvolle ondernemingen“ en „voordelen in het werk.“

Ten slotte, leren ander kaartleggers dan weer om de Vos te gebruiken om een baan en beroep te vertegenwoordigen. Traditioneel symboliseert de vos misleiding, of vertegenwoordigt hij iemand die sluw is. Dit zijn trekken die zeer nuttig kunnen zijn wanneer men een moeilijke werkgever moet benaderen. De vos overleeft door zijn eigen instincten te volgen, wat belangrijk is als succesvolle stafmedewerker om in de zakenwereld wereld kopje boven water te blijven.

Wie de vos gebruik voor de dagelijkse job, het werk van 9 to 17uur, gebruik meestal de vissen om iemand aan te duiden die op zelfstandige basis werkt. Met resultaat dat zij 2 werkkaarten gebruiken.

En jij welke heeft jouw voorkeur?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Romu
Actief lid
Actief lid
Romu


Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 19-01-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Frankrijk

Welke werkkaart werk voor jouw? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke werkkaart werk voor jouw?   Welke werkkaart werk voor jouw? Emptyvr jan 21, 2011 9:35 am

Ik verkies het liefst de Maan om het werk te symboliseren en kijk dan in combinatie met de naastliggende kaarten. bvb met de Zeis ga ik ervan uit dat hij een gevaarlijke job uitoefend of met de Anker dat hij een vast job heeft en zo verder. ik probeer op die manier dan zoveel mogelijke uitleg te krijgen met de naastliggende kaarten door de juiste kernkaart te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke werkkaart werk voor jouw? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke werkkaart werk voor jouw?   Welke werkkaart werk voor jouw? Emptywo feb 09, 2011 3:25 pm

Ik vraag altijd aan de mensen waar de legging over gaat. Gaat het over gevoelens dan zie ik Welke werkkaart werk voor jouw? 411906 als emoties. Gaat het over werk dan zie ik ze ook zo
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke werkkaart werk voor jouw? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke werkkaart werk voor jouw?   Welke werkkaart werk voor jouw? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke werkkaart werk voor jouw?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke kaart vertegenwoordigd welk seizoen?
» Welke kaart of combinatie voor tv?
» Welke kaart of combinatie voor internet?
» Welke kaart vertegenwoordigd welke dag...
» Van welke Officiele instantie komt de brief?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Vraag maar raak-
Ga naar: