LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Terugblik per maand

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Terugblik per maand   Terugblik per maand Emptyma jan 31, 2011 9:15 am

Er werd mij aangeraden om mijn kaartjes eens te bekijken en ik zou dat graag doen in een terugblik, dit is dus GEEN GROTE LEGGING, maar dit zijn mijn dagkaarten.

Ik heb even genoteerd hoeveel ik er van elk had en plaats ze nu in volgorde van meeste naar minste, alle kaarten zijn aan bod gekomen, dus dit gaat wat op een grote legging lijken.

Terugblik per maand 161252 Terugblik per maand 20304 Terugblik per maand 964539 Terugblik per maand 386737 Terugblik per maand 35453 Terugblik per maand 35838 Terugblik per maand 911448
Terugblik per maand 198806 Terugblik per maand 301903 Terugblik per maand 474398 Terugblik per maand 807941 Terugblik per maand 474685 Terugblik per maand 54563 Terugblik per maand 411906
Terugblik per maand 62980 Terugblik per maand 691973 Terugblik per maand 497774 Terugblik per maand 456626 Terugblik per maand 361613 Terugblik per maand 432647 Terugblik per maand 964130
Terugblik per maand 71655 Terugblik per maand 692119 Terugblik per maand 311233 Terugblik per maand 880422 Terugblik per maand 444397 Terugblik per maand 1894 Terugblik per maand 598938
Terugblik per maand 343755 Terugblik per maand 872537 Terugblik per maand 67304 Terugblik per maand 532440 Terugblik per maand 723326 Terugblik per maand 1594

Ik ben even nieuwsgierig wat jullie erover kunnen zeggen, dus ik ga mijn interpretatie nog even voor me houden.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugblik per maand   Terugblik per maand Emptywo feb 02, 2011 9:00 am

Niemand??

Het is geen grote legging hoor....!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Kat
Actief lid
Actief lid
Kat


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-12-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Limburg

Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugblik per maand   Terugblik per maand Emptywo feb 02, 2011 9:44 pm

euh..... hoe zou'k die moeten interpreteren? wil niet moeilijk doen, he.... dit lijkt me wel een leuke uitdaging.... als ik weet waar'k moet beginnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugblik per maand   Terugblik per maand Emptydo feb 03, 2011 8:43 am

Ik heb al mijn kaarten van de maand januari 2011 eens opgeschreven.
Daaruit bleek dat de kaart die het meeste voorkwam de slang was, diegene die het 2de meeste voorkwam was de zeis....enz.

Ik heb de kaarten een sin die volgorde uitgelegd, dus van de meeste naar de minste kaarten om eens te zien of daar een boodschap in zit.

Ik zou zeggen gewoon lezen van links naar rechts, zoals je en boek leest...niet echt als een grote legging.

Het is maar eens om te kijken of we op deze manier eigenlijk ook iets uit de kaartenkunnen halen, dat we misschien over het hoofd gezien hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Romu
Actief lid
Actief lid
Romu


Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 19-01-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Frankrijk

Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugblik per maand   Terugblik per maand Emptydo feb 03, 2011 9:51 am

eventjes proberen, het is een maand van leugens en bedrog geweest, waarover gepraat en ruzie gemaakt geweest is ditalles heeft gezorgd voor heel wat kopzorgen. Door het feit dat je goed omringd bent door vrienden die het goed menen met je heeft je leed een beetje doen afnemen. eventjes problemen gehad met met een of andere contracten, ook bericht ontvangen van het ziekenhuis. op werkvlak van je man zag ik een nieuwe oportuniteit die je financieel beter maakt, waarom zou het niet kunnen gaan over vertegenwoordiger...
d'er werd gewacht op een post die van ver moest komen en die verloren is gegaan, over geld die eventueel moest terugbetaald worden van een vrouwelijke persoon.

dat heb ik kunnen van maken, het is voor mij ook nieuw, dus als ik het volledig mis heb... heb medelijden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugblik per maand   Terugblik per maand Emptydo feb 03, 2011 10:08 am

Romu schreef:
eventjes proberen, het is een maand van leugens en bedrog geweest, waarover gepraat en ruzie gemaakt geweest is ditalles heeft gezorgd voor heel wat kopzorgen. Door het feit dat je goed omringd bent door vrienden die het goed menen met je heeft je leed een beetje doen afnemen. eventjes problemen gehad met met een of andere contracten, ook bericht ontvangen van het ziekenhuis. op werkvlak van je man zag ik een nieuwe oportuniteit die je financieel beter maakt, waarom zou het niet kunnen gaan over vertegenwoordiger...
d'er werd gewacht op een post die van ver moest komen en die verloren is gegaan, over geld die eventueel moest terugbetaald worden van een vrouwelijke persoon.

dat heb ik kunnen van maken, het is voor mij ook nieuw, dus als ik het volledig mis heb... heb medelijden Wink

Ik hoef geen medelijden te hebben...want wat je eruit haalt daar kan ik sommige dingen van plaatsen.

Leugens en bedrog inderdaad, daarover is veel gepraat geweest, en dat heeft me heel wat kopzorgen bezorgd, nu nog trouwens. Ik denk dat ik die vrienden hier op het forum kan vinden, want hier kan ik mijn hartje wel eens uitstorten.
Dat probleem met dat contract, ik denk dat het de notaris was, ik ben serieus verschoten van die zijn rekening...van een ziekenhuis niets ontvangen, maar wel van de hospitalisatieverzekering.
Nee, dat van mijn man kan ik niet plaatsen...sorry.
Dat geld dat ik moest ontvangen, ja dat kwam ook van de hospitalisatieverzekering.

Romu, goed gedaan Arrow
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Terugblik per maand Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terugblik per maand   Terugblik per maand Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terugblik per maand
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand Leggingen :: Jaarleggingen voor het jaar 2011-
Ga naar: