LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Welke kaarten horen er bij? Ongeval

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Romu
Actief lid
Actief lid
Romu


Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 19-01-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Frankrijk

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptydi feb 08, 2011 12:01 am

welke kaarten horen er bij?


Ongeval
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptydi feb 08, 2011 7:56 am

Romu,

Ik heb deze even afgespilits van de andere topic.

Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304 Welke kaarten horen er bij? Ongeval 474685

Voor een ongeval op de weg...maar wat bijvoorbeeld voor een ongeval in de keuken??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Rammetje

Rammetje


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-02-11

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptydi maa 01, 2011 11:42 am

Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304 Welke kaarten horen er bij? Ongeval 691973

Deze denk ik voor een ongeval in huis
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptydi maa 01, 2011 1:29 pm

Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304 Welke kaarten horen er bij? Ongeval 497774
kan bijvoorbeeld duiden op van de trap vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Romu
Actief lid
Actief lid
Romu


Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 19-01-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Frankrijk

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptydi maa 01, 2011 3:27 pm

voor brandwonden zie ik eerder de volgende combinatie

Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304 + Welke kaarten horen er bij? Ongeval 692119
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptywo maa 09, 2011 8:13 am

Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304 Welke kaarten horen er bij? Ongeval 301903 een ongeval in de tuin (doet me al dadelijk aan een grasmaaier denken)

Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304 Welke kaarten horen er bij? Ongeval 640406 een ongeval op de speeltuin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptyma mei 09, 2011 9:31 pm

Inderdaad alle combinaties met de zeis, dus ook met de ruiter-schip-vogels wat allemaal vervoersongelukken kunnen zijn,
groetjes Wilma
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptyza mei 14, 2011 2:42 pm

Ik loop een beetje achter want dit bericht is al van 9 mei - ik moet nodig aantekeningen gaan maken zie ik... Vandaag lag dit er:
( Welke kaarten horen er bij? Ongeval 337837 ) Welke kaarten horen er bij? Ongeval 456626 Welke kaarten horen er bij? Ongeval 20304
Wat is dat dan? Een uitgesteld ongeluk of een ongeluk dat niet doorgaat?



Terug naar boven Ga naar beneden
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Emptyza mei 14, 2011 8:23 pm

Een bijna-ongeluk zou ik zeggen, ben wel benieuwd welke kaart er na de Zeis gevallen is of zou vallen... het is natuurlijk niet zo dat elke keer als de Zeis valt er ook daadwerkelijk een ongeval gebeurd, het zou in de vraag moeten zitten of zoals hierboven de vraag gesteld werd welke kaarten een ongeval kunnen aangeven. Over het algemeen staat een Zeis meer voor het nemen van een definitieve beslissing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Ongeval   Welke kaarten horen er bij? Ongeval Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke kaarten horen er bij? Ongeval
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke kaarten horen er bij? Klanten
» Welke kaarten horen bij verdwalen?
» Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen
» Welke kaarten horen er bij? Winst met de lotto
» Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Oefeningen :: Oefeningen voor beginners-
Ga naar: