Althea Beheerder

Aantal berichten: 1704 Registratiedatum: 28-11-10
 | Onderwerp: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? wo maa 30, 2011 4:24 pm | |
| Een combinatie die meermaals verkeerd geinterpreteerd wordt, we zien deze kaarten en trekken dadelijk een (meestal) verkeerde conclusie, vandaar dat ik even wil weten hoe we deze nog kunnen zien. Laat je maar horen Groetjes Althea  |
|
audilady

Aantal berichten: 13 Registratiedatum: 28-03-11 Leeftijd: 33 Woonplaats: ergens in groningen
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? wo maa 30, 2011 6:43 pm | |
| je raakt een penvriendin kwijt hahahahaha nee hoor grapje! misschien kan t ook betekenen dat je informatie bent misgelopen en je dus opnieuw informatie zou moeten inwinnen? |
|
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? wo maa 30, 2011 8:01 pm | |
| Ik zou denken een overlijdensbericht maar dat is zeker tekort door de bocht? vlgs Erna D. kan het ook om een familievete gaan. Mijn alternatieve antwoord: Een lege bankrekening... |
|
Althea Beheerder

Aantal berichten: 1704 Registratiedatum: 28-11-10
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? do maa 31, 2011 10:29 am | |
| Wel dat van die bankrekeing die hoorde ik nog niet.
Het zou ook een bericht kunnen zijn dat voor een serieuze verandering zorgt
Groetjes Althea  |
|
Gast Gast
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? do maa 31, 2011 10:54 am | |
| Toevoeging: | Althea schreef: | | Wel dat van die bankrekeing die hoorde ik nog niet. |
Ja - ik kwam er zomaar op... De ruiten 9 is toch een geldkaart en dikwijls zie ik er een geldkistje in samen met de brief (o.a. rekening) kan dat een bankrekening zijn met het Kruis een lege maar dat is met die 2 kaarten nog niet zeker. Kist is ook transformatie dus zou dus een verandering m.b.t. de bankrekening kunnen zijn. |
|
Black Lady
Aantal berichten: 12 Registratiedatum: 12-04-11 Leeftijd: 59 Woonplaats: BELGIE
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? di apr 12, 2011 12:57 pm | |
| Hello , Volgens mijn bescheiden mening kan het nieuws zijn aangaande een nieuw begin .  Black Lady |
|
msmarple Actief lid

Aantal berichten: 68 Registratiedatum: 08-05-11 Leeftijd: 55 Woonplaats: Hoorn
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? ma mei 09, 2011 7:26 pm | |
| Een serieus schrijven over iets dat vernieuwd wordt of moet worden...
groetjes Wilma |
|
ina.bogaerts

Aantal berichten: 5 Registratiedatum: 10-10-11 Leeftijd: 51 Woonplaats: bilzen belgie
 | Onderwerp: Re: Wat kan de combinatie brief + lijkkist betekenen? wo feb 15, 2012 9:25 pm | |
| overlijdensbericht dan kun je ook kijken naar de omliggende kaarten welke persoon, zijn karakter |
|