LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 vraagje over kaartlegging "informatief kruis"

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
annedax

annedax


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 06-01-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : België

vraagje over kaartlegging "informatief kruis" Empty
BerichtOnderwerp: vraagje over kaartlegging "informatief kruis"   vraagje over kaartlegging "informatief kruis" Emptydo jan 06, 2011 9:38 pm

Beste,

De kaartlegging : " informatief kruis " is de legging die ik nog een "beetje" ken van vroeger....
Ik heb de kaarten voor me eens gelegd en dat ziet er toch wel goed uit.
Maar nog steeds, na al die jaren (ongeveer 6 jaar), ligt "de boek" erbij! Dwz : dat het nog niet mag geweten worden.

Hierbij mijn legging :

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 456626 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 807941 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 1894
vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 598938 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 54563 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 474685 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 723326 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 964539 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 361613 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 872537
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 532440 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 964130 vraagje over kaartlegging "informatief kruis" 444397

Volgens mijn mening over de kaartlegging, zie ik een afsluiting van het verleden en komt er een nieuwe toekomst, dewelke er alleszins goed uitziet wegens de klaverbladen. Maar ik zal precies nog wat geduld moeten hebben....

Wat denken jullie ervan?

Alvast bedankt
Liefs,
Annedax
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

vraagje over kaartlegging "informatief kruis" Empty
BerichtOnderwerp: Re: vraagje over kaartlegging "informatief kruis"   vraagje over kaartlegging "informatief kruis" Emptyvr jan 07, 2011 9:17 am

Ik heb even de legging een beetje aangepast, want de kaartjes stonden niet echt op hun plaats...als je een legging plaats best even op voorbeeld klikken voor je op verzenden klikt.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik eigenlijk liever heb dat nieuwe leden eerst een beetje meewerken op het forum voor ze eigen leggingen gaan plaatsen, het is niet de bedoeling dat iedereen hier maar leggingen komt zetten om te laten interpreteren .... sorry dat ik dit even moet vermelden, het is niet kwalijk bedoelt of zo hoor Embarassed

Natuurlijk wist je dit nog niet, dus ik maak voor jouw even een uitzondering...en ik kijk even mee:

In het verleden zijn er veranderingen opgetreden, je moest toen echt je mannetje staan om je daar door te slaan, ik zie ook een ouder gerespecteert persoon die een belangrijke rol heeft gespeeld (ik denk hier eigenlijk aan een advocaat), hij heeft je geholpen om de juiste keuze te maken.

In mijn ogen lijkt het of je wat op zoek bent (op zoek is misschien niet echt , juist maar je zou het graag hebben) naar een karmische liefde, een partner die je bijstaat en een deel van de zorgen op zijn schouders neemt, je droomt daar een beetje van zal ik zeggen.

maar ik denk dat je een beetje bang bent om aan deze je geheimen (hierbij denk ik aan verleden) te vertellen (misschien angst dat hij het niet zou begrijpen), je houdt het liever voor jezelf.

Ik denk dat de zorgen nog een tijdje zullen aanhouden en die gaan je ook kracht en kosten, maar een bericht zal je meer stabiliteit geven.

Ik krijg het gevoel dat je niet echt op zoek bent naar een partner, maar naar iemand om je problemen mee te delen. Je dromen zijn ooit uiteengebarsten en ik denk dat het stilaan tijd wordt om er nieuwe te maken.


Ik weet dat het moeilijk is om de draad weer op te nemen, het lijkt een beetje of je helemaal terug opnieuw moet beginnen, maar je zal zien binnen aanzienbare tijd lijkt het of je ze nooit hebt weggelegd! Wink






Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
 
vraagje over kaartlegging "informatief kruis"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vraagje over het kruis (adviserende legging)
» Intresse?
» Kaartlegging: Wat gebeurt er nu of staat te gebeuren?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Vraag maar raak-
Ga naar: