LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty
BerichtOnderwerp: Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten   Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Emptydi nov 30, 2010 9:45 am

Als men een legging wilt plaatsen op het forum is het altijd leuk om daar de afbeeldingen van de kaarten bij te zien..natuurlijk kan dat hier.

Bij het plaatsen van een bericht ziet men aan de linkerzijde een kolom met emoticons, bovenaan deze kolom kan met kiezen. "meer emoticons"
Wel daar zie je ook "rechtop" en " omgekeerd" staan, dat zijn de Lenormand kaarten die je kan gebruiken, ik heb hier gekozen om de Carta Mundi uitgave, omdat deze toch nog het meeste gebruikt wordt.


Veel plezier!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten   Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Emptyvr dec 10, 2010 9:15 am

White Sage schreef:

Nog eventjes vragen Althea, maar ik heb die lijst met de kaartjes niet meer, nu moet ik bij ieder kaartje de smilies opendoen, hoe komt dat?
Jij gebruikt waarschijnlijk het kader onderaan en dan zie je de smilies niet dadelijk, als je klikt op 'Post reply' dan krijg je de kader wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten   Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Emptyvr dec 10, 2010 9:20 am

Althea schreef:
White Sage schreef:

Nog eventjes vragen Althea, maar ik heb die lijst met de kaartjes niet meer, nu moet ik bij ieder kaartje de smilies opendoen, hoe komt dat?
Jij gebruikt waarschijnlijk het kader onderaan en dan zie je de smilies niet dadelijk, als je klikt op 'Post reply' dan krijg je de kader wel.

Aha, oké, moet ik onthouden, dank je wel voor 't snelle antwoord! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten   Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Emptyvr dec 10, 2010 9:21 am

Graag gedaan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten   Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Emptywo dec 22, 2010 9:38 am

Ik heb er net een nieuwe uitgave opgezet, ik vind deze prachtig.
Ik zag ze zelf nog nooit eerder, deze Magische Lenormand, maar wou ze toch op het forum.

Gewoon als je een bericht typt, bij emoticons rechtop en dan helemaal naar onder scrollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten   Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het gebruiken van de afbeeldingen van de kaarten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Plaatsnamen bij de kaarten
» Beïnvloeding van kaarten
» schitterende PP over de kaarten
» 36 kaarten waarom?
» Vergelijking tussen kaarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: LenormandTime :: Forum management-
Ga naar: