LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 kaarten leggen voor iemand anders

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Romu
Actief lid
Actief lid
Romu


Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 19-01-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Frankrijk

kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Emptywo jan 19, 2011 10:13 am

hallo,
ik zit met een vraag. Kan er iemand uitleggen hoe je tewerk gaat voor het leggen van kaarten voor iemand aan wie je denkt maar die niet aanwezig is.
alvast bedant
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: Re: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Emptywo jan 19, 2011 10:50 am

Ikzelf concentreer me vooral op de persoon, enkele minuutjes voor ik de legging doe en ook terwijl ik de kaarten schud.

Sommige opteren om gebruik te maken van een foto of van de geboortedatum, het kan ook werken met iets dat tot de persoon behoord (bv.ring).

Maar ik wil hier wel even bij vermelden dat ik nooit leggingen doe, zonder medeweten van de persoon zelf..ik wil (bijna) altijd toestemming krijgen, de uitzondering op deze regel is de verjaardagleggingen die ik doe voor onze leden hier op het forum.
Deze verjaardagsleggingen doe ik als verassing, dus kan ik niet eerst toestemming vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: Re: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Emptywo jan 19, 2011 11:01 am

Ik doe het zoals Althea, ik focus me op die persoon, op de naam, eventueel geboortedatum..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: Re: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Emptydo feb 03, 2011 7:42 pm

Als je het dan met een foto doet, moet je die dan vastnemen en je hierop concentreren of gewoon bij je leggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: Re: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Emptydo feb 03, 2011 7:45 pm

@Evi: ik geloof niet in moeten, maar wel in: doen waar JIJ je goed bij voelt..
(maar ik heb nu eenmaal een degoe van regeltjes)
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: Re: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Emptydo feb 03, 2011 8:22 pm

Ik weet dat je die ook onder de persoonskaart kan leggen, maar dan moet je natuurlijk werken met een legging waar je de pk al moet uitleggen hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





kaarten leggen voor iemand anders Empty
BerichtOnderwerp: Re: kaarten leggen voor iemand anders   kaarten leggen voor iemand anders Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kaarten leggen voor iemand anders
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kaart voor Ex
» Ideeën voor het forum
» Welke kaart of combinatie voor tv?
» Beïnvloeding van kaarten
» Welke kaart of combinatie voor internet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Vraag maar raak-
Ga naar: