LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Veranderingen op het forum

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydo jan 27, 2011 10:19 am

In deze topic wil ik jullie een beetje op dehoogte houden van wat ik allemaal uitspook....

* Ik heb alvast wat gezorgd voor een paar nieuwe emoticons...maar da is nog niet helemaal in orde, ik zoek er nog

* verder heb ik ook een archief aangemaakt voor 2010-2011 (ik heb dat samen genomen, want in 2010 is niet zoveel gepost)
In dat archief zou ik graag al de leggingen plaatsen die volledig uitgepraat zijn, dus vindt je dat er ergens bij een leeging niets meer te vertellen valt dan mag je dat er gerust bijplaatsen
'mag in het archief gezet worden' of 'mag gesloten worden'

Moest er toch achteraf nog iets zijn dat je wilt toevoegen, kunnen deze posts nog altijd opnieuw geopend worden ...dan roep je maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyma feb 07, 2011 10:47 am

Ik heb er weer een topic bijgemaakt...een topic om eens lekker gek te doen namelijk: de Gameplace
Daar kan je op een onstpannende manier met de kaarten leren omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydi maa 22, 2011 11:04 am

Ik heb even een klein scriptje toegevoegd aan ons forum, zo moeten we niet meer altidj naar benden scrollen om de jarigen te zien.

Ook heb ik een deel niet actieve leden verwijderd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydi maa 22, 2011 11:11 am

Je doet jij dat goed Althea Wink Arrow
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydi maa 22, 2011 11:12 am

Ja maar ik ben nog niet tevreden, ik had liever gehad dat het een beetje bewoog en misschien een beetje groter.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydi maa 22, 2011 11:15 am

Althea schreef:
Ja maar ik ben nog niet tevreden, ik had liever gehad dat het een beetje bewoog en misschien een beetje groter.
'k Snap dat, herken het gevoel over mijn forum...maar dat komt misschien nog wel!
Ik heb op mijn facebookpagina over de kaartjes ook al jouw linkje geplaatst!
Dit forum straalt een positieve energie uit...En dat zal vroeg of laat zijn vruchten wel afwerpen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydi maa 22, 2011 11:38 am

Dank je White Sage voor deze lieve woorden.
Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyzo apr 10, 2011 8:28 am

Hallo Iedereen,

Ik heb even de skin van he t forum veranderd, ik wou eigenlijk een paasthema, maar die waren allemaal nogal druk.
En ik weet dat men dat hier niet zo graag heeft.


Moest er iets zijn dat moet aangepast worden, laat het gerust even weten. (ikzelf heb het lettertype al iets groter gemaakt, maar als het nog niet goed leesbaar moest zijn, het is maar een kleine moeite, zeg het gerust)

Ik wens jullie in ieder geval allemaal een prettige Paasperiode!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyzo apr 10, 2011 12:38 pm

Bij mij is het lettertype wat te groot.

Het oude thema beviel mij trouwens uitstekend....
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyzo apr 10, 2011 11:37 pm

Het lettertype valt bij mij goed mee. Ik vind het tof dat je nieuwe initiatieven zoekt voor het forum maar als ik heel eerlijk ben had ik toch ook liever het vorige. Al denk ik ook dat het wat aanpassing vergt, dat het wat gewoon worden is aan een nieuwe look??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyma apr 11, 2011 8:57 am

Hoi Althea, ik zie niet goed meer waar er nieuwe berichten gekomen zijn met deze nieuwe skin...
Ik vind de nieuwe skin ook niet zo super, krijg er nogal een 'druk' gevoel bij...
Maar misschien moet ik het even de tijd laten geven en wat wennen....maar 'k ben nogal een gevoelige op dat gebied hé.
Hopelijk kwets ik je hier niet mee? Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyma apr 11, 2011 1:04 pm

Als ik hier mag concluderen, jullie hbben liever terug de vorige skin....en dan niets voor Pasen???


Misschien kan ik de vorige skin weer instellen en dan kunnen we enkele paasafbeeldingen in onze posts zetten??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyma apr 11, 2011 1:14 pm

Zijn er nog andere opties die je kunt gebruiken qua skin Althea?
Van mij hoeft het niet persé de oude skin terug worden....maar misschien eentje die minder druk is?
Alé, ik weet niet hoe de rest erover denkt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptyma apr 11, 2011 8:50 pm

Het oude vond ik echt rustgevend, super. Ik ben ook niet echt voor veranderingen maar ik zal me uiteindelijk wel aanpassen. Mssh inderdaad een beetje te druk?? Maar Athea, t is jouw forum dus je hoeft je zeker niet verplicht te voelen! Vraag het eens aan de kaartjes ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptydi apr 12, 2011 6:47 pm

Ik ga dadelijk de andere skin terugzetten, er zijn er nog wel andere, maar die vond ik persoonlijk al heel druk, en dat terwijl ik daar eigenlijk niet zo overgevoelig voor ben...dus ik denk dat die voor jullie echt rampzalig zouden zijn (hihi).

Als jullie je beter voelen met de oudere skin geen probleem, met een paar klikken is hij weer online.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptywo apr 13, 2011 12:54 am

Althea, bij mij is de rust hier weergekeerd Very Happy nu nog in mijn huisje met verbouwingen Smile Dank je wel!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptywo apr 13, 2011 9:11 am

Graag gedaan!

Ik heb graag dat iedereen zich hier goed voelt, dus dan moet ik jullie mening in acht nemen.

Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Emptywo apr 13, 2011 9:50 am

Hihi, Marleen, ik moet lachen met je berichtje...'t was ook mijn eerste reactie: terug zen!!!! Smile

Althea, je bent niet verplicht om een skin te nemen hé, je kan zelf ook met kleurtjes & stijlen googelen, althans, op mijn forum is het toch zo!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veranderingen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderingen op het forum   Veranderingen op het forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veranderingen op het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ergernissen forum
» Forum Management
» Ideeën voor het forum
» Hartelijk Welkom op het LenormandTime forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: LenormandTime :: Forum management-
Ga naar: