LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Spirituele lijnen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Spirituele lijnen Empty
BerichtOnderwerp: Spirituele lijnen   Spirituele lijnen Emptyvr feb 04, 2011 10:30 am


Ik wou even polsen wat jullie daar van vinden?
Hebben jullie zelf al eens naar zo'n lijn gebeld?
En wat waren jullie bevindingen hierover?
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Spirituele lijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele lijnen   Spirituele lijnen Emptyvr feb 04, 2011 11:03 am

Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt, maar ik durf wal soms op tv eens naar die Astro tv kijken.

Eigenlijk vindt ik dat soms grappig.
Als klanten of bellers hun bevindingen niet kunnen plaatsen, breien die er soms zo een verhaaltje rond, dat de beller uiteindelijk toch gelooft wat er gezegd wordt.

Bijvoorbeeld:
'de man in u leven'
'ja, maar er is geen man in mijn leven'
'ooh, dan zal die man wel weldra komen in u leven'

om maar een voorbeeld te geven.

Dus ik geloof niet echt in die telefonische bevindingen...zij doen uitschijnen dat ze op alles een antwoord hebben (niemand heeft alle antwoorden, wij niet maar zij ook niet), kunnen ze je geen antwoord geven via de tv uitzending, dan vragen ze mensen om later even terug te bellen op hun privé lijn...geldklopperij noem ik dat.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Spirituele lijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele lijnen   Spirituele lijnen Emptyvr feb 04, 2011 5:39 pm

Wel, ik heb vandaag voor het eerst naar de astro-lijn gebeld, en geloof het of niet, ik was zo positief geschrokken van hetgeen ik hoorde, dat ik meteen een spel kaarten ben gaan kopen...

Ik ben nu diene mens zijn naam volledig vergeten, maar ik denk dat het Cas ofzoiets was.
Echt één die weet waarmee hij bezig is, denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Spirituele lijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele lijnen   Spirituele lijnen Emptywo feb 09, 2011 3:19 pm

Ik durf zo af en toe ook eens kijken naar Astro contact op vtm. Wat mij opvalt is dat de mediums steeds wisselen. Sommige geven echt lulkoek maar andere geven dan ook goede tips.

Vaak verschiet ik ervan hoe ze de kaarten bekijken of verklaren en vraag ik me af hoe ze die betekenis daar nu inzien ....

Wat me stoort in dit programma is dat ze zogezegd de tijd kort houden om zoveel mogelijk mensen te helpen... Nee das omdat ze volgens mij moeten omdat de beller zijn kosten te hoog zouden worden.

De vraag welke nu in de media hangt doen vele denken.... moet astrocontact van de tv verdwijnen?

Is dit wel een goede reclame voor de kaartleggers? Hoe kunnen ze nu geloofwaardig genomen worden

Net als het 6de zintuig vb 2 vande 3leden zeggen het zelfde over een moord maar dat is niet de situatie wat in de omslag omschreven zit dus is het niet juist ....
blablabla ... ik geloof de 2 mensen wel want wie zegt dathetniet gebeurt is... Fictie he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spirituele lijnen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spirituele lijnen   Spirituele lijnen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spirituele lijnen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Vraag maar raak-
Ga naar: