LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
audilady

audilady


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-03-11
Leeftijd : 45
Woonplaats : ergens in groningen

wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty
BerichtOnderwerp: wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?   wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Emptydo maa 31, 2011 9:17 pm

Ik hoop dat iemand hier weet waar je de grote arcana kaarten van de lenormand kan kopen en of iemand misschien een goede tip heeft met betrekking tot goede en informatieve boeken van de lenormand en waar te krijgen .

alvast bedankt. groetjes marijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?   wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Emptydo maa 31, 2011 11:26 pm

Kun je misschien wat specifieker zijn Marijke?
Bedoel je het "Grand Jeu de Mlle Lenormand" van 54 kaarten?
Ik heb niet zo snel kunnen vinden waar je het kunt kopen,
Let op! De Engelenmediumshop heeft een advertentie die niet klopt. Ze adverteren met het plaatje van de Grote Lenormand maar leveren de kleine met 36 kleine kaartjes voor een veel te hoog bedrag.

Zelf heb ik nog niet een echt goed boek maar er is een topic 'Nieuwe Boeken' waar ik deze week iets in heb gezet. Misschien is dat wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
audilady

audilady


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 29-03-11
Leeftijd : 45
Woonplaats : ergens in groningen

wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?   wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Emptydo maa 31, 2011 11:31 pm

ja zo doende kwam ik er ook op. jij bedoeld die sylvie steinbach of niet? is die ook in t nederlands te krijgen dan? had t namelijk al ff gegoogled en vond alleen de engelse versie.

en ergens (ik weet niet meer waar) staat hier op deze site een topic en worden er plaatjes gebruikt van de lenormand en ik geloof met uitleg van de grote arcana erbij en die kaarten vindt ik zo mooi en wilde graag wat meer weten hierover. vandaar

Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?   wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Emptyvr apr 01, 2011 12:30 am

Het Boek wat ik bedoelde was deze: Nieuwe Boeken

Er bestaat ook nog de "Tarot Lenormand" die heeft dus net als een gewone Tarot 78 kaarten.
Ik vind ze ook wel mooi, ze zijn hier te koop en te zien: Tarot Lenormand
Terug naar boven Ga naar beneden
bvd

bvd


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-04-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : zuid holland

wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty
BerichtOnderwerp: lenormand tarot   wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Emptyzo apr 10, 2011 10:49 am

ik heb nog wel een nieuw kaarten dek leggen
vgr;bvd bas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?   wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wie kan me vertellen waar je die grote arcana kaarten lenormand kan kopen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» EXTRA: De Energieën in de Lenormand kaarten
»  Lenormand Downloads
» Het ideale Lenormand kaartendeck
» Plaatsnamen bij de kaarten
» Beïnvloeding van kaarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: LenormandTime :: Attentie-
Ga naar: