LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis

Ga naar beneden 
+4
msmarple
Romu
Joke
Althea
8 plaatsers
AuteurBericht
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptydo dec 02, 2010 10:22 am

Welke kaarten horen er bij?


Spiritueel werk vanuit huis:



Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   1894 + Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   691973 + Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   461844

Welke kaart hoort waar de vraagtekens staan volgens jouw? Verklaar je ook even


Laatst aangepast door Althea op zo jan 02, 2011 10:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Joke




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-12-10

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptyza jan 01, 2011 10:44 pm

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   692119 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   964539
ik denk zelfs 2 kaarten
de zon : intuitie
de vogels : spiritueel/ praten uitspreken.

wat vinden jullie hiervan...mijn gevoel zegt me dit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptyzo jan 02, 2011 11:24 am

Misschien de maan erbij? Is toch ook vaak 't kaartje van werk hé?
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptyzo jan 02, 2011 11:43 am

Wel ik zou ook die nemen
Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   1894 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   691973 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   411906
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Joke




Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-12-10

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptywo jan 05, 2011 11:04 pm

ja inderdaad...de maan is de kaart van t werk...
gelijk heb je White Sage
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptydo jan 06, 2011 8:01 am

Thans in Duitsland wordt het Anker als de werkkaart genomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Romu
Actief lid
Actief lid
Romu


Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 19-01-11
Leeftijd : 46
Woonplaats : Frankrijk

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptydo jan 27, 2011 12:27 am

Ik voeg Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   54563 eraan toe
de lelie staat volgens mij ook voor het spiritueel, heb ik ergens gelezen. Ik heb dat tevens ook ooit geklad in mijn notities
Terug naar boven Ga naar beneden
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptyza mei 14, 2011 8:39 pm

Romu schreef:
Ik voeg Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   54563 eraan toe
de lelie staat volgens mij ook voor het spiritueel, heb ik ergens gelezen. Ik heb dat tevens ook ooit geklad in mijn notities
Sylvie Steinbach noemt deze combinatie en Christiane Renner zegt specifiek "spiritueel werken vanuit je huis of kantoor aan huis",
groetjes Wilma
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptyza mei 21, 2011 12:53 am

Ik las ergens dat Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   692119 en Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   411906 spiritualiteit weergaven, samen met het Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   691973 er dan bij = spiritueel werk van thuis?
Terug naar boven Ga naar beneden
jophiel




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-05-11

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptyma jun 06, 2011 11:04 am




Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   1894 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   691973 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   474398


groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
sifri




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 30-06-11

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptydo jun 30, 2011 9:46 pm

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   161252 ik zou deze kaart erbij nemen....slang staat ook voor spiritueel?

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   1894 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   691973 Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   161252 zo zou het er dan uit zien?

Terug naar boven Ga naar beneden
ina.bogaerts

ina.bogaerts


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 10-10-11
Leeftijd : 63
Woonplaats : bilzen belgie

Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Emptywo feb 15, 2012 11:23 pm

huis, lelie, zon
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis    Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis   Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke kaarten horen er bij? Spiritueel werk vanuit huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke kaarten horen er bij? Ongeval
» Welke kaarten horen bij verdwalen?
» Welke kaarten horen er bij? Klanten
» Welke kaarten horen er bij? Veel kinderen
» Welke kaarten horen er bij? Winst met de lotto

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Oefeningen :: Oefeningen voor beginners-
Ga naar: