LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ergernissen forum

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyma jan 31, 2011 10:06 am

Hoi hoi iedereen,
even beetje 'de kwade' uithangen...
maar 'k vind het namelijk niet zo leuk dat er zo weinig feedback gegeven wordt.
Dit wordt wss niet moedwillig gedaan, maar ik zou het toch appreciëren, wanneer mensen de moeite nemen om kaartjes te duiden,
dat je ook feedback geeft.....daarom moet je nog niet héél je ziel blootleggen hé.

Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydi feb 01, 2011 7:52 am

Wel als ik hier ook even iets mag zeggen, ik merk dat leden enkel bijna aandacht hebben voor de dagkaarten, terwijl er soms in andere topics ook gepost wordt.

De beste manier om alles in de gaten te houden is als je het forum opent, even aan de rechterzijde 'berichten sinds laatste bezoek' aan te klikken, dan krijg je een heel lijstje, klik dan daar op de berichten en open ze in een ander tabblad....zo blijft het lijstje even staan tot je alles gelezen hebt of beantwoord hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Kat
Actief lid
Actief lid
Kat


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-12-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Limburg

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptywo feb 02, 2011 9:42 pm

dat doe'k altijd als ik hier eens kom zien... de berichten sinds laatste bezoek bekijken.... vandaar dat ik dit ergernissenhoekje vond Wink

bij deze wil ik m'n excuses even aanbieden voor het feit dat ik zo maar binnenval en dan weer even verdwijn.... en voor het feit dat je me bij de dagkaarten nooit ziet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydo feb 03, 2011 8:45 am

Ge hoeft U daar niet voor te excuseren, niet iedereen heeft trouwens de tijd om elke dag langs te komen...dus een regelmatig bezoekje wordt op prijs gesteld Ergernissen forum 87492

En ik zie dat je weer op veel dingen gereageerd hebt, dus dat is altijd leuk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydo feb 03, 2011 1:14 pm

Ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar ik heb een verandering gedaan.

Als je gewoon op de index van het forum bent zie je nu aan de rechterzijde een kadertje met daarin de laatste berichten.

Laat me even weten of jullie dit goed vinden, of dat jullie het liever weg hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydo feb 03, 2011 1:25 pm

Heel goed Althea! Want soms kom ik op 't forum en zie ik geen nieuwe berichten staan, terwijl er wel gepost zijn...voor mij is dit dus een goed idee!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydo feb 03, 2011 1:59 pm

Nu nog horen wat de anderen ervan vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptywo jun 08, 2011 5:44 pm


Even nog een ergernis spuien...
Ik vind het triestig hoe dit forum leegloopt Sad
Ik weet niet of ik hier nog langer blijf...want het is mij hier veel te stil aan het worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydo jun 09, 2011 12:57 pm

Het is een beetje Stuurloos geworden en ik vraag me af waarom met een moderator erbij zou het nog wel verder kunnen als Althea het niet meer ziet zitten.
Maar verschillende PM's hebben al geen effect gehad dus ik zie het somber in voor het forum. Jammer maar ik blijf hier dan ook niet langer alleen ter vermaak van anderen die zelf geen berichten posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptydo jun 09, 2011 1:01 pm


Helemaal mee eens met wat Johanna zegt, iemand die de boel hier toch een beetje draaiende houdt zou welkom zijn (hierbij wil ik zeggen dat ik geen kandidaat ben)....
jammer dat het zo moet lopen eerlijk gezegd...er zat hier zo'n mooie sfeer & energie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marlee
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyvr jun 10, 2011 12:37 am

Het doet mij ook een beetje pijn... Ik vind dit nog steeds het aangenaamste forum van alles wat ik al tegenkwam. En zeer rustgevend.. Jammer maar helaas...

Groetjes

Marleen
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyvr jun 10, 2011 12:38 am

Het doet mij ook een beetje pijn... Ik vind dit nog steeds het aangenaamste forum van alles wat ik al tegenkwam. En zeer rustgevend.. Jammer maar helaas...
(Ik kreeg het er maar niet op-> was niet ingelogd... slim he?!?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyvr jun 10, 2011 7:52 am

Mij ook Marleen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammetje

Rammetje


Aantal berichten : 48
Registratiedatum : 22-02-11

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyma jun 13, 2011 1:56 pm

Het is stil hier. Waar is iedereen ?
Waar is de beheerder dan ? Ik ben een paar weekjes niet geweest door omstandigheden maar ik kom terug op een leeg forum ?
Terug naar boven Ga naar beneden
myriam




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 25-03-11

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyma jun 13, 2011 7:02 pm

TIS HIER HEEL STILLEKES: hier een kaarten betekenis RUIKER+RING=een geschenk van een oud meubel of sieraad grtjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptyza jul 30, 2011 2:12 pm

Althea heeft het forum vanaf 25 mei in de steek gelaten - heel jammer!
Ze zou het ook kunnen overdragen....
Het heeft zo ook weinig zin om hier nog lid te worden....
Terug naar boven Ga naar beneden
Kat
Actief lid
Actief lid
Kat


Aantal berichten : 77
Registratiedatum : 13-12-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : Limburg

Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Emptywo dec 07, 2011 6:26 pm

Althea heeft geen toegang niet meer tot dit forum, buiten haar eigen wil om. Ze heeft me toestemming gegeven om iedereen hier te laten weten dat ze te vinden is op mijn forum: http://madushcas.forumotion.com/forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ergernissen forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergernissen forum   Ergernissen forum Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ergernissen forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Veranderingen op het forum
» Forum Management
» Ideeën voor het forum
» Hartelijk Welkom op het LenormandTime forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: LenormandTime :: Forum management-
Ga naar: