LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
ambisijo




Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 08-03-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : de kempen :)

Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty
BerichtOnderwerp: Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!   Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Emptydo maa 10, 2011 9:51 pm

Hoi,

Hebben jullie het ook soms voor als je aan het schudden bent, dat er wel eens een of 2 kaarten uit je deck vallen? en wat doen jullie daarmee?

Mij valt het enorm op dat het effectief wel gaat over het gene waar ik op die eigenste moment vooral mee bezig ben.

Voorbeeldje: Zonet was ik aan het schudden en eerst viel de heer uit mijn deck en gelijk erna het hart...

nu is het zo dat ik op hem aan het wachten ben tot ie thuiskomt van het werk om een gezellige avond samen te hebben want de kindjes zijn bij de oma gaan slapen, dus het word qualitytime!

Bij mij is het altijd raak als zoiets gebeurd!

Groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!   Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Emptyvr maa 11, 2011 8:01 am

Ik hou altijd rekening met de kaarten die uit het deck vallen, zij hebben volgens mij altijd een boodschap bij.
Als ik dan ook een legging plaats bv. hier op het forum zal ik deze er altijd bij vermelden.

Ik denk zelfs als ze met de afbeelding naar onder vallendat ze er op wijzen dat je dingen moet onder ogen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
pippilotte




Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 27-02-11
Leeftijd : 47

Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!   Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Emptyza maa 12, 2011 2:26 am

Mij is verteld dat de kaarten die tijdens het schudden uit je deck vallen met een bedoeling zijn.
Als er valt neem je die eruit, vallen er meer uit, dan neem je de bovenste.
Zo gebruik ik ze dus ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!   Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Emptyvr apr 01, 2011 7:08 pm

Ik heb al regelmatig gehad dat er 1 uitvalt, ik steek hem er terug in en dan ligt hij toch tussen de kaarten die ik trek.

Als er 1 omgekeerd ligt, dat die erop wijzen iets onder ogen te moeten zien, daar had ik nog niet bij stil gestaan, hier heb je wel een punt Althea denk ik! Ik hou er eens rekening mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!   Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Emptyma mei 09, 2011 1:07 pm

Meestal stop ik ze gewoon weer terug (na even gekeken te hebben) en heel vaak verschijnen ze dan toch weer in de legging, dus hebben ze wat mijn betreft wel degelijk een speciale betekenis anders wordt mijn aandacht niet op ze gevestigd denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!   Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaarten die uit je deck vallen bij het schudden!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Optelsom van omgekeerde kaarten
» Plaatsnamen bij de kaarten
» Beïnvloeding van kaarten
» schitterende PP over de kaarten
» Oude instructies over de kaarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Vraag maar raak-
Ga naar: