LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 karma leging

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
bvd

bvd


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-04-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : zuid holland

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: karma leging   karma leging Emptydi apr 19, 2011 5:58 pm

de karma leging is heel simpel maar ook heel overzichtelijk en dat met 3 kaarten
kaart 1 vertel je over wat is de oorzaak van de fout
kaart 2 vertel je over wat is de gevolgen van je handelen
kaart 3 vertel je over hoe kan ik de schade van oorzaak en gevolg verminderen dat is het boemerang efect

voorbeeld; karma leging 71655 of karma leging 723326 = PK

karma leging 161252 = de oorzaak karma leging 386737 = de gevolgen karma leging 20304 = MCK

dus als ik ze nu duid komt het volgende er uit
karma leging 161252 ik heb b.v.b. geroddeld over iemand en is er achter gekomen en is dus boos op mij
karma leging 386737 laat me dan zien dat hij of zij boos op mij is en mij b.v.b. mijd en eeven niets van mij wil hebben
karma leging 20304 de MCK laat dan zien dat je niet moet kappen met die vriendschap maar juist moet probeeren om het weer goed te krijgen ook al moet het je iets kosten b.v.b. een bos bloemen
zo zie je wat je zaait dat zal je oosten
ik hoop dat het een ieder er wat aan heb
vgr; bas


Laatst aangepast door bvd op wo apr 20, 2011 11:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptydi apr 19, 2011 6:32 pm

Dat is niet zo'n makkelijke Bas....
Ik zal er eens over nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptyvr apr 22, 2011 7:42 am

De oorzaak lijkt mij een vrouw te zijn die nogal met haar carriere bezig was en die je in de war bracht.
de gevolgen zijn voor mij dat je zelf in een tweestrijd zit en niet goed weten wat ervan te maken.
de zeis zegt mij net om wel te kappen met de vriendschap en dan een nieuw begin aan te gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptyvr apr 22, 2011 11:00 am

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 9:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptyza apr 23, 2011 8:22 am

hoi, ik wil wel eens proberen.

oorzaak: jij klemt je vast aan mensen, heel snel heb jij een band met ze en als er dan iets gebeurt voel je je schuldig
gevolg; deze spreekt er al zelf over, je raakt ze kwijt in je leven
goedmaken:wel daarvoor is net je man in je leven om je op te vangen, hijis de steun die jij altijd nodig hebt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
bvd

bvd


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 07-04-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : zuid holland

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: karma johanna   karma leging Emptyza apr 23, 2011 11:13 am

hi johanna zo slecht is het ook weer niet hoor als je naar de kaarten kijk bekijk ze dan niet te zwart wit jij weet ook dat een kaart meerderen betekenisen heb als het op duiden aan komt kijk als je het bekijkt volgens de chinense leer dan snap je het de chinese leer gaat als volgt je ken de begrippen ying en yang als je naar dat symbol kijk dan zie je dat in de witten gedeelte een zwarten stip zit en in de zwarte een witten stip wat zeggen de chinesen daar nu over ying kan niet zonder yang en yang niet zonder ying en ga je dat nu toe passen op de kaarten dan zal je zien dat de kaart de karma leging 20304 kan duide als ik moet alles verbreken of je kan ook zeggen als ik daar mee breek wat dan en zo zie je dat een - kaart ook een + kant heb zoals de zwarten stip in het witten vlak ik zal je kaarten duide en dan zal je zien wat ik bedoel karma leging 474398 = je leg je graag vast aan iemand dat kan voor de ander erg verstikkend over komen dus wat doet die persoon ik ga weg ik heb zowat geen ruimte meer[ oorzaak] kijk je dan naar de kaart karma leging 20304 die laat dus zien als je zo door gaat dan loop iedereen bij je weg of anders gezegt verbreek het contact met je [gevolg ] maar als je je touwtje van je anker een beetje laat vierren dan geef je die persoon wat meer ruimte en zal die inzien dat je zo helemaal niet ben om hem of haar in een houtgreep te nemen kaart de karma leging 71655 laat dan zien dat je altijd op je man terug kan vallen maar hij laat ook zien dat als je het nu is zelf opknapt wat dan en dat is [ het goed maaken ]
ik hoop dat je er wat aan heb vgr; bas
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptyza apr 23, 2011 12:19 pm

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 9:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptyma apr 25, 2011 7:38 am

Zulke vriendschappen ga je natuurlijk op forums ook tegenkomen hé lieverd, mensen die komen en gaan...maar misschien moet je er anders over denken.

Kijk mensen komen in je leven om je iets te leren,jij van hun, maar zij ook van jouw misschein verdwijnen zij omdat je alles van hun geleerd hebt, zodat er plaats is om weer nieuwe mensen te ontmoeten, en weer nieuwe dingen te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptydi apr 26, 2011 10:12 am

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 9:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marleen
Actief lid
Actief lid
Marleen


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 41
Woonplaats : België

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptydi apr 26, 2011 12:36 pm

oorzaak: wonen jullie op verre afstand van elkaar?
gevolg: denk ik dan aan een verziekte situatie. Moet ook denken aan het vallen en groeien van de blaadjes, het op-en-af contact.
goedmaken: heeft haar partner hier invloed op?? Anders moet ik denken aan dat jullie beide verlangen dat het van de ander meer komt. Dat je zelf al genoeg doet om het contact te behouden en dat jullie daardoor eigenlijk een situatie creeëren dat jullie met hetzelfde gevoel zitten en ook hetzelfde zouden willen maar zolang jullie beide op deze manier blijven denken de wolkjes nog even zullen blijven hangen????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptydi apr 26, 2011 5:44 pm

@ Marleen:
Oorzaak: De afstand is wel te overbruggen maar in de winter toch wel moeilijker.
Gevolg: De verziekte situatie is wel goed gevonden! Allerlei valse praatjes kunnen daar de oorzaak van zijn. Het volgende contact moet verder wel van mij af komen ben ik bang maar dat vind ik niet zo erg.
Karma: Ze heeft sinds 2 jaar een nieuwe partner waarmee ze nu een huis gekocht heeft, die partner zal er weinig invloed op hebben, ik mag hem wel. Ze zijn druk met het huis bezig, ik zal toch snel eens vragen hoe het gaat en dan......?

Bedankt Marleen, ik vond het wel goed gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptywo mei 04, 2011 12:07 pm

Oorzaak - Ruiter: er zijn dingen gebeurd, of gezegd geweest in het verleden
Gevolg is - Boom: jullie groeien nog misschien wel naar elkaar toe, ik zie de boom ook als roots...al eens aan gedacht dat er in een vorig leven iets mislopen is??
Karma - Wolken: er zullen altijd problemen tussen jullie zijn, maar er is hoop (want achter de wolken,...)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptywo mei 04, 2011 12:42 pm

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 9:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptywo mei 04, 2011 5:38 pm

Vandaar die boom in je kaarten, weet je misschien nog welke soort boom het was, wie weet krijg je dan meer informatie.

Heb jij nog verbintenissen met bomen, want ik krijg het gevoel dat bomen belangrijk voor je zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptywo mei 04, 2011 6:32 pm

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 9:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Althea
Beheerder
Beheerder
Althea


Aantal berichten : 1704
Registratiedatum : 28-11-10

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptydo mei 05, 2011 1:04 pm

Geboomd...die had ik nog nooit gehoord, bedankt om de vertaling erbij te zetten.

Heb je al eens aan gedacht om bomen te gaan omhelzen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lenormandtime.actieforum.com
Gast
Gast




karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptydo mei 05, 2011 3:15 pm

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 9:12 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
msmarple
Actief lid
Actief lid



Aantal berichten : 68
Registratiedatum : 08-05-11
Leeftijd : 67
Woonplaats : Hoorn

karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Emptyma mei 09, 2011 1:03 pm

Mijn zwager omhelsde werkelijk waar bomen en gaf ze namen, ik moet er wel bij vermelden dat hij op zijn minst wat vreemd is....

Dag Johanna!!! Hoe is het met het Hondje??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





karma leging Empty
BerichtOnderwerp: Re: karma leging   karma leging Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
karma leging
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» droom leging
» EXTRA: Karma in de Kaarten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Legmethodes Lenormand :: Zelf ontworpen leggingen-
Ga naar: