LenormandTime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

LenormandTime


 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Feng Shui Legging / Balans Legging (9k)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Empty
BerichtOnderwerp: Feng Shui Legging / Balans Legging (9k)   Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Emptywo mei 25, 2011 3:04 pm

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 8:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feng Shui Legging / Balans Legging (9k)   Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Emptydo mei 26, 2011 9:59 am

Bericht verwijderd! ivm Stuurloos Forum.


Laatst aangepast door Johanna op do sep 01, 2011 8:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feng Shui Legging / Balans Legging (9k)   Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Emptydo mei 26, 2011 3:27 pm

Eventjes proberen mee te lezen Johanna (met een kop vol snot)

6) Hulp geven en krijgen, Vrienden en Reizen.
Slang -
Ik denk dat je daar nogal wispelturig in bent...veranderlijk...anderen heb soms een mystiek gevoel bij je...ongrijpbaar als de wind...maar wel iemand die zich vastbijt in zaken en er durft voor te gaan...(op je eigen, eigenwijze manier)

1) De Levensweg, Beroep of Loopbaan.
Lijkkist - dit doet me denken aan een beroep die zwaar doorweegt, misschien heb je nog in de zorg gestaan vroeger?
Ik denk dat je niet zo'n makkelijk leven tot nu toe hebt geleid...je koos voor de moeilijkste weg...

8.) Studie, Zelfkennis en Zelfverwerkelijking. Meditatie.
Beer - deze kaart doet me denken aan je verbittering soms niet genoeg kunnen loslaten, niet genoeg in 't reine komen...misschien leef je met een grote spijt over iets wat anders had kunnen lopen?

7) Creativiteit, Projecten, Vrije Tijd en Kinderen.
Maantje - stille waters, diepe gronden...een gevoelig iemand vanbinnen, maar aan de buitenkant een ruwe bolsters...zoals voorheen al gezegd: mystiek & ongrijpbaar....misschien kwam je zo ook over als moeder?

5) Energie, Balans (wordt beïnvloed door alle richtingen), Karma.
Ruiter - Het moet vooruitgaan voor je...je houdt niet van stilstand...je houdt er niet van om te blijven lanterfanten over koetjes en kalfjes...veel bla bla bla is niet aan jouw bestaat...je gaat ervoor..

3) Gezondheid, Gezin, Familie en Verleden.
Brief - ik denk dat er vaak barstjes zijn opgetreden door gebrek aan écht te communiceren met elkaar...door echt te tonen wat je voelt, ook denk ik beetje onhandigheid wanneer het over genegenheid gaat?

2) Relaties, Huwelijk en Sociale Contacten.
Kindje - een spring in 't veld...humor....nieuwsgierig ook...misschien werd je in 't verleden wel vlug verliefd...maar heb je toch gekozen voor een zekerheid...
maar ik denk dat je af en toe wel eens durft te mijmeren: 'wat als...'

9) Reputatie, Roem, Zelfexpressie.
Toren - Ik denk dat jij een trotse madam bent...wanneer mensen je tegen de schenen aantrappen en zo proberen van je reputatie te bezoedelen, daar kun je, denk ik, erg bot tegen doen...
Anderzijds doet dit me ook beetje denken aan een koppige madam...je wijkt niet zomaar...je bent absoluut geen kuddedier.

4) Verwerven van Rijkdom, Voorspoed, Zegeningen.
Ooievaar - ik denk dat dit niet zo belangrijk voor je is...ik denk niet dat je uiterst materialistisch ingesteld bent....een eigen nestje, is belangrijk voor je, maar dat hoeft geen villa te zijn...ik denk zelfs dat je behoorlijk goed kunt omspringen met een kleiner budget...hamsteren...slimme koopjes doen, enz. enz.


Leuke legging Johanna!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feng Shui Legging / Balans Legging (9k)   Feng Shui Legging / Balans Legging (9k) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feng Shui Legging / Balans Legging (9k)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welkom Legging
» welkom legging
» Wat bedoelt men met Karmakruis in een legging?
» vraagje over het kruis (adviserende legging)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
LenormandTime :: Lenormand :: Legmethodes Lenormand :: Zelf ontworpen leggingen-
Ga naar: